הלוואה דחופה מהיום להיום

או חייגו עכשיו: 073-7834956

אלי פייבלזון
אלי פייבלזון

בצעו בדיקת זכאות להלוואה דחופה מהיום להיום עכשיו:

הלוואה דחופה מהיום להיום היא הלוואה חוץ-בנקאית לכל מטרה או הלוואה מהירה במזומן. הלוואה שכזו ניתנת ללקוח תוך זמן קצר, בתהליך אישור שאורך כמה דקות, על ידי גופים פיננסיים חוץ-בנקאיים, כגון חברות אשראי וחברות מימון מוסדיות או פרטיות.

הלוואות אלה ניתנות ללקוחות כל הבנקים, כולל אלה שסורבו לקבל הלוואה מהבנק שלהם, בעלי הכנסה קבועה ויציבה וללא תיקים בהוצאה לפועל. עם זאת, בשוק ההלוואות ניתן למצוא חברות מימון המעניקות פתרונות גם עבור אנשים בעלי הכנסה נמוכה או עם חיווי אשראי שלילי ועם תיקים בהוצאה לפועל.

הלוואה דחופה אמנם מקנה ללווים את היכולת ליהנות מכסף נזיל באופן מיידי, ללא בירוקרטיה וללא ערבויות. עם זאת, הריבית בהלוואות אלה יקרות יותר מאלו של הבנקים, והתנאים לקבלת ההלוואה עשויים להיות מחמירים.

הלוואה דחופה מהיום להיום
הלוואה דחופה מהיום להיום

מי נותן הלוואה דחופה?

מרבית חברות המימון החוץ בנקאיות יעניקו לכם הלוואות ללא ערבויות או בטחונות. עם זאת, במקרה כזה הריבית עשויה להיות גבוהה יותר מזו שמציעים הבנקים. לכן, על מנת לקבל תנאים אטרקטיביים עבורכם כדאי לכם להציג ערב איכותי בעל כושר פיננסי, או לשעבד נכס הרשום על שמכם, כגון דירה או רכב.

הלוואות מחברות מימון חוץ בנקאיות מתאימות גם עבור מי שחשבונו מוגבל, נפתח מולו הליך הוצאה לפועל, או שהוא בעל פוטנציאל גבוה לאי-עמידה בהחזרים.

אם בחרתם לקחת הלוואה מחברה חוץ-בנקאית נא ודאו כי יש למלווה רישיון בתוקף מרשות שוק ההון. מידע נוסף ניתן למצוא כאן.

חברות כרטיסי אשראי

חברות כרטיסי אשראי מספקות הלוואות מיידיות בסכומים של עד 100 אלף ש"ח ללקוחות כל הבנקים וללא צורך בערבויות ובטחונות. הליך בקשת ההלוואה הוא באונליין, דרך האזור האישי ללקוחות החברה או באתר האינטרנט למי שאינו לקוח. אישור ההלוואה מתקבל תוך דקות ספורות, והכסף מועבר לחשבון הבנק של הלווה תוך 3 ימים (לעיתים גם תוך 1-2 ימים). ריביות ההלוואה נקבעת במעמד החתימה על חוזה המלווה, והיא נגזרת מדירוג האשראי והיסטוריית התשלומים של כל לקוח באופן אישי.

הלוואות חברתיות

שוק ההלוואות החברתיות מספק מענה הולם עבור זקוקים להלוואה שסורבו על ידי הבנק, באמצעות מערכת המתווכת בין משקיעים פרטיים המעוניינים לקבל תשואה על כסף שיספקו למתן הלוואות ובין אנשים פרטיים הנזקקים להלוואה.

אופן קבלת ההלוואה עובר בתהליך סינון קפדני של לווים, לאחריו נקבע תנאי ההלוואה והריביות. הריבית בהלוואה כזו מתחילה ב-6% ומגיעה עד המקסימום בחוק. פריסת התשלומים היא לתקופה של עד 3 שנים.

הלוואה מקרן חיסכון

הלוואה כנגד כספים מושקעים – כגון, קרן פנסיה, גמל או השתלמות – עשויה להניב לכם תנאים טובים יותר מהחלופות שעומדות לפניכם. עם זאת, גובה הסכום שיאושר לכם הוא עד 70% מסך הכסף שנצבר ומשתנה לפי ערוץ ההשקעה. הסכום שאושר לכם לא עונה על הצרכים? עדיין כדאי לכם לקחת ההלוואה הזו ולהוסיף עליה הלוואה חוץ-בנקאית נוספת.

סוגי הלוואות דחופות

לרוב, סכום ההלוואה שתאושר לכם תתחיל מ-5,000 ש"ח ותסתיים ב-100 אלף ש"ח. אישור הסכום נגזר ממאפייני ההלוואה, כמו רמת הסיכון של הלווה, גובה ההלוואה, אופן פריסת התשלומים ומטרת ההלוואה.

לפניכם סוגי הלוואות ומאפיינים אישיים.

הלוואה מיידית במזומן

המערכת הפיננסית הממוסדת (בנקים וחברות חוץ-בנקאיות מוסדיות) לא תאפשר לכם לרוב ליהנות מכסף מזומן, ואופן קבלת התשלום נעשה באמצועת העברה בנקאית תוך 3 ימי עסקים. אז אם אתם נדרשים לכסף באופן מיידי ובמזומן חפשו חברות מימון בעלות רישיון מתן אשראי מרשות שוק ההון. מהווה אישור לכך כי הן מפוקחות ואינן עוסקות בפעילות הקשורה לשוק האפור.

חוק המזומן אינו מגביל שימוש במזומן כלפי הלוואות שנלקחו מגופים פיננסיים כגון תאגיד בנקאי, בנק הדואר, בעלי רישיון למתן אשראי ובעלי רישיון למתן שירות פיקדון ואשראי (ניכיון שיקים, שטחי חליפין ושטרי חוב), גמ"חים ובעלי רישיון למתן שירות בנכס פיננסי.

ההלוואות במזומן יינתנו לרוב עד לסכומים בגובה של כ-100 אלף ש"ח, ושיטת ההחזר היא גמישה ויכולה להתבצע במזומן או בהוראת קבע.

הלוואה מיידית בהוראת קבע

הלוואה בהוראת קבע היא הפופולרית ביותר והיא כוללת חיוב חודשי קבוע באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע. הלוואה בהוראת קבע מאפשרת ללווה לתכנן את התקציב החודשי לטווח ארוך ולהבין את יכולת ההחזר שלו. אולם ייתכנו מקרים בהם החיוב לא יהיה קבוע, לדוגמה כאשר הוא נתון לשינויי הריבית במשק, ויש לקחת זאת בחשבון במעמד ההלוואה ולבחור במסלול המתאים ביותר עבורכם, בהתאם למצב במשק ותקופת ההלוואה.

בנוסף, להלוואה בהוראת פירעון יתרון מובהק בקרב מסורבי הלוואה, שכן לעמידה בהחזרים לאורך זמן השפעה רבה על שיפור היסטוריית האשראי ולעלייה בדירוג האשראי.

הלוואה מיידית בצ'קים

שיטת הלוואה נדירה למדי, המחולקת לפי תשלומים קבועים, אשר מוחזרים באופן חודשי לגורם המלווה. היתרון בשיטה זו היא היכולת של המלווה לבחור את זמן הפירעון החודשי בהתאם לזמן שמתאים לו. יתרון נוסף נובע מהעובדה כי הלוואה כזו לא כרוכה בהעמדת בטחונות או ערבויות.

לשם קבלת ההלוואה נדרשים הלווים להציג 3 תלושי שכר אחרונים לשכירים או דו"ח שנתי של מס הכנסה עבור עצמאים, תנועות בחשבון העו"ש ועוד.

שאלות ותשובות נפוצות

ליצירת קשר וקבלת הלוואה מלאו את הטופס:

אלי פייבלזון
אלי פייבלזון

דובר פוליטי ועיתונאי בעיתונים הגדולים בישראל עם ניסיון בתחום הפיננסים והאשראי

באותו נושא

תוכן עניינים

לבדיקת זכאות לקבלת הלוואה דחופה מהיום להיום