הלוואה במזומן עד הבית

או חייגו עכשיו: 073-7834956

אלי פייבלזון
אלי פייבלזון

בצעו בדיקת זכאות להלוואה במזומן עד הבית עכשיו:

הלוואה במזומן עד הבית היא פתרון מצוין עבור אלה שנזקקים לכסף נזיל ומהיר לכל מטרה – תיקון הרכב, תשלום לבעל מקצוע, תשלומים על חוגים, דמי מזונות ועוד ועוד.

הרעיון המייסד של הלוואה במזומן עד הבית הוא לאפשר למשקי בית ועסקים קטנים לקבל סכומים קטנים של עד 100 אלף ש"ח במקסימום נוחות, תוך הימנעות מבירוקרטיה המאפיינת מוסדות בנקאיים, וללא צורך בערבויות או שעבודי נכסים. באופן זה סכום ההלוואה מועבר ישירות תוך 3 ימים (לרוב אף תוך 1-2 ימים) עד לביתכם או לחשבון הבנק שלכם, ואתם יכולים לעשות בו כרצונכם ולהקצות אותו לכל מטרה שתראו לנכון.

בכתבה הבאה נסקור את כל האופציות העומדות לרשותכם, ונסייע לכם בבחירת ההלוואה הטובה ביותר עבורכם.

מי נותן הלוואה במזומן?

ישנם גופי מימון חוץ-בנקאי רבים המעניקים הלוואה מיידית בהליך אישור מהיר שנמשך דקות אחדות. אלה כוללים את חברות האשראי (מקס, כאל וישראכרט), חברות מימון (מימון ישיר, אמפא קפיטל, קבוצת אחים נאוי ועוד), חברות ביטוח ובתי השקעות (הראל, מנורה, אלטשולר שחם ועוד), וקרנות הלוואה חברתיות (טריא, בלנדר ו-BTB).

המכנה המשותף בכלל חברות אלה הוא העובדה שהן מאפשרות פתרון אידיאלי ומהיר עבור כל האוכלוסייה שהבנקים סירבו לתת לה הלוואות, בין אם בשל דירוג אשראי נמוך או חריגה מהאובליגו הבנקאי שלהם.

אבל אם אתם נדרשים לכסף מזומן כנראה שלא תוכלו לקבל את מבוקשכם במערכת הפיננסית הממוסדת, ותידרשו לפנות לחברות מימון פרטיות שאינן שוק אפור ושהן בעלות רישיון אשראי מרשות שוק ההון. חברות אלה מציעות הלוואות במזומן עד הבית, באישור מיידי בתוך דקות.

חשוב לדעת כי הלוואות במזומן מתמחרות בריבית גבוהה יותר יחסית מזו שתקבלו בבנקים ובגופים החוץ-בנקאיים הגדולים.

הלוואה במזומן עד הבית
הלוואה במזומן עד הבית

השוואת הלוואות במזומן

בטבלה הבאה תוכלו לראות השוואה של ריבית ממוצעת בהלוואה במזומן אל מול הלוואות בנקאיות וחוץ-בנקאיות.

הנתונים משקפים את הסכומים הממוצעים בשוק ההלוואות ואין לראות בהם נתונים סופיים התנאים הסופיים נקבעים במבעמד ההלוואה ובכפוף לשיקוך דעת המלווה, בהתחשב בנתוני אשראי וברמת סיכון אישית של הלווה.

סוג ההלוואה ריבית
בנקאית P + 1% עד P + 5%
חוץ בנקאית P + 5% עד P + 8%
הלוואה מיידית במזומן החל מ-P + 10%

הלוואה דחופה במזומן – תהליך הבקשה

על מנת לקבל הלוואה במזומן, עליכם לעבור ארבעה שלבים.

שלב 1: בדיקת זכאות

הלוואה במזומן היא פתרון נהדר עבור כל מי שהבנק סירב להעניק לו הלוואה. לבנקים מדיניות מתן הלוואות מחמירה במיוחד, מה שלא קיים לרוב בחברות החוץ-בנקאיות. עם זאת, ייתכנו מקרים בהם גם הסקטור החוץ-בנקאי יסרב להעניק לכם הלוואה חוץ בנקאית, לדוגמה כאשר יש לכם חיווי אשראי שלילי דירוג אשראי נמוך. בדיקת זכאות מהירה תגלה לכם אם אתם זכאים להלוואה, ובאילו תנאים.

שלב 2: שיחה עם נציג

נציג חברת המימון עשוי ליצור איתכם קשר (טלפוני או וידאו), מתוך ניסיון להבין את הצורך שלכם בהלוואה ואת יכול ההחזר שלכם. ניתן לקיים את השיחה הזו גם בשיחת טלפון או וידאו.

שלב 3: אישור או דחייה

בתוך כמה ימים אתם עשויים לקבל תשובה סופית לגבי בקשת ההלוואה. אם בקשתכם תאושר, ישלח אליכם הסכם הלוואה לחתימה

שלב 4: קבלת הכסף עד הבית

לאחר האישור אתם צפויים לקבל את סכום ההלוואה באופן שתבחרו – העברה בנקאית או שליח עד הבית.

הלוואה תוך שעה – בריבית נמוכה

דבר חשוב שאסור לשכוח גם כשנמצאים בלחץ – החיפזון הוא מן השטן, והעובדה שאתם אצים-רצים לכסף נזיל לא אומרת שמותר לכם לוותר על ריבית נמוכה. בהלוואות קטנות הריבית יכולה להסתכם במאות עד אלפי שקלים, ובהלוואות גדולות זה אף יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.

הבינו כמה ריבית נגבית מכם, השוו בין כמה גופי הלוואה כפי שציינו למעלה, ובדקו כיצד ניתן לצמצם אותה. למשל, אם כלל הגופים שפניתם אליהם הציעו לכם את אותו שיעור ריבית בממוצע, נסו אולי לצמצם את פריסת התשלומים או להקטין את סכום ההלוואה.

שאלות ותשובות נפוצות

ליצירת קשר וקבלת הלוואה מלאו את הטופס:

אלי פייבלזון
אלי פייבלזון

דובר פוליטי ועיתונאי בעיתונים הגדולים בישראל עם ניסיון בתחום הפיננסים והאשראי

באותו נושא

תוכן עניינים

לבדיקת זכאות לקבלת הלוואה במזומן עד הבית